Gesloten: van wo 20/03 tem Za 23/03 

Klantenservice

Service & Support

betaalmogelijkheden

Betalingen voor online bestelling kunnen uitgevoerd worden via de beveiligde betaalmogelijkheden van Mollie (Bancontact/Mister Cash, Creditcard, Belfius Direct Net, overboeking, iDeal, Sofort Banking, PayPal, digitale ecocheques(Sodexo en Monizze)) of via overschrijving na ontvangst van de bestelbon.
Betalingen voor afhaling in onze winkel kunnen uitgevoerd worden via Bancontact/Pinnen, cash, Payconiq(smartphone), consumptiecheques of ecocheques.

bestelling plaatsen

Bestellingen kunnen via Internet (online of email), per post, telefoon in Heusden-Zolder besteld worden. Uw persoonlijke gegevens en leveringsadres worden opgenomen en wanneer de bestelprocedure doorlopen werd, is de bestelling bindend. 
U krijgt een antwoord met verdere instructies en afspraken.
Belangrijk: De beschrijvingen, afbeeldingen, gewichtsgegevens en technische gegevens die vermeld worden bij de producten zijn niet bindend en zijn overeenkomstig de stand van de techniek ten tijde van het ter perse gaan. Deze zijn bijgevolg vatbaar voor wijzigingen.

bestelling wijzigen

Neem contact op met Waypoint om je wijziging door te geven.

voorraad status

Voorraad informatie wordt weergegeven op de website. Neem contact op om de preciese toestand te weten.

prijzen

Alle prijzen zijn in EURO, inclusief 21% BTW en inclusief recupel en bebat taksen. Prijswijzigingen voorbehouden. Alle opgaven door WayPoint van getallen, specificaties, prijzen en/of andere aanduidingen van de producten en vermeldingen in folder- en reclamemateriaal als ook mondelinge opgaven zijn met zorg gedaan. WayPoint kan er echter niet voor instaan dat zich ter zake geen afwijkingen zullen voordoen. Zij kunnen niet worden aangemerkt als bindende garanties
De producten worden verkocht tegen de prijs die, aangegeven is op het ogenblik waarop de bestelling aanvaard wordt door WayPoint.