Gesloten: van wo 20/03 tem Za 23/03 

Help

DE WAYPOINT WAY! .: 5 STAPPEN PLAN :.
handleiding 1. Handleiding
Om de beknopte handleiding, die bij het toestel zit, aan te vullen, vind je op onze website
op de info pagina van je toestel een link naar ‘Handleiding NL’. Hiermee haal je de
gedetailleerde handleiding in PDF formaat binnen.
cursus 2. Cursus
Kom je er met de handleiding er niet uit, of wil je gewoon het toestel zo snel mogelijk onder
de knie hebben; kijk dan eens naar ons cursusaanbod. Ons advies: gebruik eerst een paar
weken je toestel en volg daarna pas een cursus. Dat geeft je het beste rendement van de
cursus. Zie onze website.
support 3. Support
Op de WayPoint support website vind je de meeste antwoorden op de vele vragen, de
updates voor kaarten en programma’s enz. Dit is de belangrijkste bron om snel aan je
antwoord te geraken. Zie www.waypointgps.be/support/.
nieuwsbrief 4. Nieuwsbrief
Op regelmatige basis worden interessante, belangrijke of gewoon leuke zaken gemeld via
onze nieuwsbrief. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden. Schrijf je in.
service 5. Service
Als al het bovenstaande toch geen soelaas gebracht heeft, of er is een technisch probleem
dan bent u bij ons aan het juiste adres. We zullen je verder informeren en mocht je toestel
een defect vertonen dan zullen we dit zo snel mogelijk oplossen. Hiervoor zullen we
gebruik maken van de reparatiedienst zoals voor het betreffende merk aangeboden wordt. Neem contact.
   
ook nog:  
youtube WayPoint - Garmin TV
teamviewer Ondersteuning op afstand:
AnyDesk Extern bureaubladsoftware(Accepteer het programma en voer het uit)
SERIVCEKOSTEN: € 10 per aangevatte 10 minuten met maximum van € 60.
teamviewer Ondersteuning op afstand:
Teamviewer Quicksupport (Accepteer het programma en voer het uit)
SERIVCEKOSTEN: € 10 per aangevatte 10 minuten met maximum van € 60.