Help
DE WAYPOINT WAY! .: 5 STAPPEN PLAN :. | |
1. Handleiding Om de beknopte handleiding, die bij het toestel zit, aan te vullen, vind je op onze website op de info pagina van je toestel een link naar ‘Handleiding NL’. Hiermee haal je de gedetailleerde handleiding in PDF formaat binnen. |
|
2. Cursus Kom je er met de handleiding er niet uit, of wil je gewoon het toestel zo snel mogelijk onder de knie hebben; kijk dan eens naar ons cursusaanbod. Ons advies: gebruik eerst een paar weken je toestel en volg daarna pas een cursus. Dat geeft je het beste rendement van de cursus. Zie onze website. |
|
3. Support Op de WayPoint support website vind je de meeste antwoorden op de vele vragen, de updates voor kaarten en programma’s enz. Dit is de belangrijkste bron om snel aan je antwoord te geraken. Zie www.waypointgps.be/support/. |
|
4. Nieuwsbrief Op regelmatige basis worden interessante, belangrijke of gewoon leuke zaken gemeld via onze nieuwsbrief. Iedereen kan zich hiervoor aanmelden. Schrijf je in. |
|
5. Service Als al het bovenstaande toch geen soelaas gebracht heeft, of er is een technisch probleem dan bent u bij ons aan het juiste adres. We zullen je verder informeren en mocht je toestel een defect vertonen dan zullen we dit zo snel mogelijk oplossen. Hiervoor zullen we gebruik maken van de reparatiedienst zoals voor het betreffende merk aangeboden wordt. Neem contact. |
|
ook nog: | |
WayPoint - Garmin TV | |
Ondersteuning op afstand: AnyDesk Extern bureaubladsoftware(Accepteer het programma en voer het uit) SERIVCEKOSTEN: € 10 per aangevatte 10 minuten met maximum van € 60. |
|
Ondersteuning op afstand: Teamviewer Quicksupport (Accepteer het programma en voer het uit) SERIVCEKOSTEN: € 10 per aangevatte 10 minuten met maximum van € 60. |